7 timmar kvar

Nu är det 7 timmar kvar av 2011 ...
Snart göra maten / buffen ..min mage vill inte vara med men nu ignorerar jag det och äter det jag vill så de så...har nog proppat för mycket choklad i dag.
Pratade nyss med pappa , han hade pratat med min bror som landat i thailand och blivit så överraskad av hotellet hur bra det var och dom hade en egen jaccizi på balkongen , fy fan vad jag inte är avundsjuk nu ..klart bättre att ligga på soffan och vara halvslö och hoppas man orkar vara uppe till tolv ha ha.
Ridde somnade kl 16 så vi får väl skaka liv i honom inom kort så ha inte ska vara uppe och tro det är morgon kl 3 i natt , nej nu får magen ta och lugna sej och maten kan väl göra iordning sej själv , visst kan den det eller?
hoppas man kommer se nå fyrverkerier i natt/kväll för här är dimmigt som fan men dom hörs i allafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0