torsdag

Våran älskade son har börjat sova väldigt oroligt på nätterna vilket gör oss föräldrar helt slut , usch och bläää för vaken nätter och noll sömn ( kanske blev 2 timmar sammanlagt) , hoppas det vänder snart igen.
vi köpte välling till honom som han fick nu innan ha la sej får se om det hjälper eller om det blir en skit natt till , mannen stannade hemma i dag för jag hade inte orkat ta hand om båda så trött som jag var.
det är en sak att komma ivg om man ska någonstans men en annan att sitta hemma , för då blir man aldrig pigg.
blev erbjuden en ölkväll på krogen men tackade nej och sitter hemma med en öl i stället , närmare till sängen haha
i går blev jag så arg och lessen på en viss person , ego är personen och ja väldigt respektlös , men nu hoppas jag personen fattar och inte gör om samma sak igen.
igår bråkade vi igen och jag börjar bli sååå trött på det ,så nu sa jag till mannen att vi skiter i att göra de och de utan vi gör allt för att göra varandra lyckliga å skiter i resten
kärleken är strak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0